hoe maak je met zo weinig mogelijk geld een zoekmachine als yahoo en bing? met maar 1 persoon.

Toegevoegd na 45 minuten:
ik ben nu bezig met een zoekmachine te maken op een (google) site maar ik denk niet dat ik veel bezoekers zal hebben. en een echte zoekmachine is leuker...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waarom zou je dat willen als er al zoveel zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet. Dat kan niet, daar ben je zo lang mee bezig en de kans dat je beter wordt dan Google, is heel klein.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil niet beter worden als google en al die andere. ik wil gewoon graag eens een zoekmachine maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is dat wel mogelijk je moet er veel aan doen !
-reclame maken voor je zoekmachine
-alles installeren van wat er allemaal zichtbaar mag zij en wat niet
-onderhouden veel te veel geld , moeite en werk ik zou het persoonlijk niet doen maar als je egt wilt doen dan zou ik maar snel beginnen met plannen!! er zijn genoeg zoekmachines!!

Antwoorden (1)

Je hebt een gigantisch machinepark nodig om alle webpagina's van de wereld op te zoeken, op te slaan en te verversen; dus voor weinig geld zal het niet gaan. Of je bouwt een eigen toepassing die via google, bing of yahoo de gegevens ophaalt en aanpast zoals IxQuick of Quintura; dat zou wel haalbaar zijn.