Met welk gratis video editor kan ik een stukje video achterstevoren laten spelen en zo opslaan?

5 jaar geleden
in: Software
1.9K
LeonardN
5 jaar geleden
Ik kan het nu even niet testen, maar Openshot, Lightworks en als je helemaal gek wil gaan Davinci Resolve zouden dat wel moeten kunnen. Sommige hebben een vrij simpele e-mailregistratie nodig. Heb ze een keer alle 3 geprobeerd en dan is Davinci toch wel even een stukje anders.

Antwoorden (1)

Reverse video uit de store bijvoorbeeld maar er zijn er meer.