Kan je bluetooth installeren op je laptop zoja welke installeer je dan het best?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
11.1K

Het beste antwoord

Je kan ook losse Bleutooth verbindingen kopen die je in je USB kan inpluggen, kost ongeveer 10 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

Gebruik de drivers die horen bij je Bluetooth apparaat van je laptop, maar die zijn af fabriek al wel geïnstalleerd hoor...

Dus gebruik alleen de drivers van je apparaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een keus uit de 2 bovenstaande antwoorden. Heb je een laptop met geïntegreerde Bluetooth dan kun je het activeren onder verbindingen etc. Soms kan het ook zijn dat je de installatie CD-Rom opnieuw moet invoeren om de Bluetooth toe te voegen. Heeft de computer deze mogelijkheden niet, dan kun je inderdaad het gemakkelijkste een Bluetooth USB-stick aanschaffen die inderdaad niet zo duur zijn.