Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo met welke browser kan je 3á4 pagina's tegelijk gebruiken?

op 1 van mijn computers heb ik 4 of hoeveel ik wil pagina's ze zijn zo schuin achter elkaar dan kan je vlug kiezen welke je wil
hoe moet ik dat weer doen
ik gebruik IE8.
op de andere zit ws mozilla firefox

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
599

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bedoelt u tabbladen?
Google Chrome gebruiken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan wat je het fijnst vind, ik zelf vind Google Chrome totaal niet fijn! en gebruik Mozilla Firefox.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind Chrome beter, ligt maar net aan je smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smaken verschillen.
Ik vind Mozilla weer erg lang laden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij chrome kan je met je scrollwiel klikken op een link en dan komt dat in een nieuw tabblad. Ook kun je de tabbladen sluiten zonder dat je op de betreffende pagina hoeft te zijn door er met je scrollwiel op te klikken. Als je op die manier en nieuw tabblad maakt blijf je gewoon op de pagina waar je al was en kun je dus bijv verder lezen om vervolgens later de 2e tab te bekijken met extra info die je aanklikte via een link. Weet niet of dit duidelijk is..

Andere antwoorden (4)

chrome met vista
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of zonder vista..doe mij maar xp
Dat kan met zowat alle browser: Chrome, IE (dus ook 8), Firefox.
Je kan een link met de rechter muisknop aanklikken en dan kiezen dat je wilt laten openen in een nieuw tabblad.
Dan heb je alle tabbladen mooi naast elkaar staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij vrijwel elke browser kan je de linker ‘shift-toets’ indrukken als je ergens op klikt en er opent een nieuw venster
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwege deze optie en ook nog heel veel andere (sneltoetsen voor veel gebruikte pagina's, markers voor zoekresultaten) gebruik ik al jaren Avant Browser. Dit is een kleine lichte browser die werkt met de kernel van IEm
Hij laadt snel, is betrouwbaar eb vol makkelijke opties.

Probeer hem eens zou'k zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding