Bestaat er een goede en gratis tool (app, programma,...) om door middel van een computer of tablet spaghetti diagrammen te maken?

Spaghetti diagrammen kunnen bijvoorbeeld het looppatroon weergeven van personen op een plattegrond, door middel van lijnen die van punt A naar punt B gaan. Ideaal zou zijn dat ik heel wat punten kan definiëren op de plattegrond. Dat ik als tweede stap een tabel kan importeren met de locaties die achtereenvolgens bezocht werden en dat het programma op basis van die tabel automatisch de lijnen (het looppatroon) tekent. Liefst berekent hij ook de juiste afstand.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Ja met Excel. Hiervoor zijn templates beschikbaar en instructies. Zie bronnen.

Toegevoegd na 33 seconden:
Video werd weer eens niet meegenomen. Dus ook bij de bronnen gezet.