Ik zoek een racespel dat werkt op een niet zo snelle computer

Driver 1 of 2 bijv.

Ik heb een nieuwe minilaptop met 2Gb geheugen, 64mb video en single core processor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Trackmania, en als het dan nog lagt kan je alsnog de graphics bijstellen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat je vakantie racer wel kan Proberen. Hij ziet er alleen niet heel mooi uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet kijken naar het minste component in jouw configuratie. Single core maakt niet zoveel uit voor oudere games, je 64mb videogeheugen baart mij wel zorgen want je zal dan een heel eind terug in de tijd moeten voor racegames die het nog zullen doen. Een stap van 10 jaar terug denk ik zelf want 64mb is wel heel minimaal. De Davilex racespelen stelden grafisch niet zoveel voor dus kan je voor grachtenracer, a2 racer etc. gaan. Je kunt een query op google doen onder race game pc 2001, dan krijg je een overzicht, dan 2002 en kijken naar de minimale benodigdheden, dan dezelfde query voor 2003 en de minimale benodigdheden controleren, tot je ziet dat je 64mb grafische geheugen niet meer toerijkend is. Omdat je juist alleen racespelen zoekt zal het moeilijk worden, juist race (en 3d) spelen zijn grafisch erge belastend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Need for speed underground 1 vroeger heel veel plezier aan gehad :) toen hadden wij een slechte pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Live For Speed, is een redelijk realistische simulator