Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

problemen met msn

ik hjeb mijn computer geherformatteerd, en als ik nu msn wil downloaden, komt er een foutmelding die zegt dat windows live suite niet is geinstalleerd, vervolgens staat er een code: 0x80096001
beschrijving: er is een systeemniveaufout opgetreden bij het controleren van vertrouwen.

wil iemand me aub helpen? ik probeer het al een week op te lossen, maar er komt telkens een andere foutmelding..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
575

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Hee, daar hebben we de raadselachtige "geherformatteerde computer" weer... ;-)

De foutmelding is dat Windows Live suite niet is geïnstalleerd. Daarom zou ik beginnen met het installeren van Windows Live suite.

Daarna nog eens proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ander probleem wat dit zou kunnen veroorzaken is dat de update van Windows niet goed is verlopen.
Windows Update nogmaals draaien wil helpen.
Succes er mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij is het zelfde overkomen ,maak maar een nieuwe account aan en probeer je vrienden er van op de hoogte te stellen,ik ben al 8 maanden bezig om mijn oude account terug te krijgen ,maar het lukt mij niet ,hij vraagt dan een nieuw wachtwoord maak je die dan krijg de de mededeling dat je het te vaak geprobeert heb ,en zo ben ik al erg lang bezig.en loop je in een cirkeltje.neem een gmail account en laat daar je mal op binnen komen ,en een live account om te schatten op MSN.
succes FRED
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
msn 8.5 downloaden, en instaleren.
www.mastaline.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding