Wie kan me helpen met een probleempje in Excel? Hoe kan ik een urenberekening maken in onderstaand voorbeeld?

Welke formule moet ik invullen in kolom F bij een uurloon van bijvoorbeeld 50 euro?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

wat dacht je van het uurloon x totaaltijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Belangrijk is dat je je celeigenschappen instelt op tijdsnotatie. Hiermee maak je het mogelijk om berekeningen te doen. Als je dan inderdaad je gepresteerde uren maal het uurloon doet ga je een mooie berekening krijgen. Let wel dat ook in dit veld de notatie goed staat in euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de kolom met uren C1 is: =(C1*24)*50, je moet dan wel F als valuta aanwijzen.