Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn zoon heeft een schoolmail doormiddel van microsoft web app, kan ik ook een programma downloaden waarop ik dit kan openen?

Mijn zoon heeft sinds dat hij op de middelbare school zit een schoolmail, hij gebruikt daarbij web app van microsoft outlook, kan ik een programma downloaden op mijn computer waarmij hij het gelijk kan openen?

Toegevoegd na 36 seconden:
Update:
Het is waarmee, sorry.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
495
capthavoc
10 jaar geleden
het is me niet geheel duidelijk, een schoolmail ?
bedoelt u daarmee een apart door de school aangemaakt email adres
Zo iets als Naamscholier@naam school.(nl.org.com oid ? en web app op telefoon ?
of gewoon outlook.com ? voor zover ik het kan nakijken gebruikt de school dus microsoft 360 office Daar zou u dan zelf ook voor moeten aanmelden helaas is dit niet gratis
en waarschijnlijk ook en afgeschermde groep ? maar uw zoon kan zich in principe met zijn inlog gegevens op deze pagina inloggen ? https://login.microsoftonline.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=2&ct=1386973410&rver=6.1.6206.0&wp=MCMBI&wreply=https:%2F%2Fportal.microsoftonline.com%2Flanding.aspx%3Ftarget%3D%252fdefault.aspx&lc=1043&id=271346
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom vraagt hij dat niet op school?
Die weten toch welke applicaties en programma's gebruikt worden!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Omdat ik vermoed dat zoonlief niet weet dat er iemand wil mee kijken ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens mij moet er dan sprake zijn van een microsoft-exchange- mogelijkheid.

Als die er is kan mail via protocollen in een programma of app (of via een ander emailaccount) worden opgehaald en weergegeven.

Bijgevoegd een linkje naar uitleg hierover van Microsoft zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding