Kan er office en hotmail (outlook) op een HP chromebook 14?

Ik heb momenteel zelf een HP, maar deze houdt er bijna mee op dus ben ik op zoek naar een nieuwe.
Nou heb ik eens zitten googlen en op wat sites gekeken, en ik vond de HP chromebook 14 (turquoise kleur) erg mooi. Ook valt de prijs best mee, hij is 329 euro. De grootte is ook erg mooi.
Maar is een chromebook een goede laptop? Kun je de volgende dingen er op zetten:

- Twitter
- Facebook
- Hotmail (outlook)
- Office
- Skype
- Paint'
- Zit er een ingebouwde camera in?
- Kun je er spellen (CD spellen) er op installeren?

Als er nog extra tips zijn, meld ze aub!
Advies voor een andere laptop zijn ook altijd welkom,
Waar moet hij aan voldoen: (GEEN WINDOWS 8!)
- Minimale breedte: 34 cm
- Prijs: Niet hoger dan 430 euro
- Office

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
6.1K

Antwoorden (1)

Het besturingssysteem van een Chromebook (Chromium OS) is eigenlijk niets anders dan een webbrowser, alles wat je kan doen op internet kan je hierop doen. Ook is het bedoelt dat al je documenten online staan, en je ook in plaats van programma's de web alternatieven gebruikt. Daarom is het niet mogelijk om programma's te installeren. Hooguit apps en extensies.
Hieronder een lijst van de door jou genoemde programma's, en wat mogelijk hier voor is:

Twitter: Twitter app/extensie en website
Facebook: Facebook app/extensie en website
Hotmail: vanaf internet toegankelijk, of een mail app/extensie
Office: Google Docs
Skype: niet ondersteund, advies is hang outs van Google te gebruiken
Paint: Google Docs heeft tekenfunctie of maak gebruik van online diensten

Ook zit er een camera in deze chromebook.
Je kan er geen spellen op installeren via CD
Jaspro101