Hoe kun je een bericht dat blijft hangen in de outbox verwijderen? Zie toelichting

Het betreft outlook express 6, er is geprobeerd een te groot bestand te versturen. Als ik het probeer te verwijderen reageert outlook niet meer en krijg ik foutmelding 0x80004005

Weet jij het antwoord?

/2500

Enige dat ik nu zo uit het hoofd weet en zou doen? Ga naar postvak uit, en verwijder deze hele mail met r.muisknop. Ook kan je antivirusprog in de weg zitten en als je zeker bent dat bestand niet te groot of teveel (bv meerdere foto's) is dan kan je je AV prog tijdelijk uitzetten. Erna zal je het bestand moeten verkleinen en bv met compressie inpakken en nogmaals proberen ;) Succes! Toegevoegd na 5 minuten: Nb, als je ingesteld hebt dat in OE6 bv snel (elke minuut bv) verzenden en ontvangen, hebt ingesteld , zal de vastloper ook sneller steeds komen ;) Dus VOOR je deze al hebt kunnen verwijderen...dan kan je bv ook offline gaan werken of dit naar bv 5 min tijdelijk instellen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100