is dit een download, of krijg je een "hardcopy" toegestuurd?

deze link: http://www.battlefield.com/nl/battlefield3/pc-download

als je deze pre-ordered krijg je dan op de dag van de release een mail gestuurd dat je hem kan downloaden? of krijg je hem opgestuurd?

en zo ja het is downloaden, hoe werkt dat dan? moet je hem dan via een ander programma downloaden ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja deze is downloadbare content. Je krijgt geen doosje doorgestuurd. Zo heb ik hem ook gekocht. Je moet 'origin' downloaden en op de dag van de release kan je hem daarop downloaden. Je bent trouwens verplicht om origin te hebben om battlefield 3 te kunnen kopen.

Toegevoegd na 37 minuten:
Om te kunnen spelen ***
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoals je ziet staan, is er een grote knop met 'Pre-order now on Origin'. Dit houdt dus in dat je hem downloadt, je krijgt dus niet het spel zelf opgestuurd. Je kunt hem gewoon downloaden zoals normaal: je klinkt op downloaden en je krijgt het spel op je computer.

Toegevoegd na 25 seconden:
Je hebt dus wel Origin nodig, vergeten erbij te melden.