Hoe apple ipad code beperkingen vergeten oplossen?

Drie jaar geleden in iPad ouderlijk toezicht ingesteld via code Beperkingen.
Nu code vergeten. Hoe is dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Enige manier is vanuit een DFU een herstel aktie te doen vanuit iTunes. Maarrrrr! maak eerst een backup in datzelfde iTunes, en zet daarna het apparaat in DFU. Na de herstel aktie is alles weer 'maagdelijk' en kun je desgewenst de backup terugzetten, maar hier schuilt een klein addertje en dat is dat de code er mogelijk ook weer in komt.
In DFU zetten staat in de bron beschreven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Of gewoon aansluiten op je computer, iTunes openen en dan klikken op software herstel. Er is helemaal geen DFU mode nodig hiervoor.