Mijn geluid op mijn ipad 2 doet het niet meer, alleen nog maar met oortjes, is er een oplossing?

Mijn geluid doet het niet meer op mijn ipad 2 16 GB, alleen nog maar met oordopjes. Ik heb al een harde reset gedaan, en ook het normale uit zetten en opstarten werkt niet....weet iemand een oplossing? Alvast bedankt! Ik laat het weten als het eventueel al eerder opgelost is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als je de oordopjes aansluit, worden automatisch de interne speakertjes afgesloten d.m.v. een schakelaartje. Dit zit ingebouwd in het plug-contact.
Dus het schakelaartje gaat niet meer terug. Even met het plugje heen en weer (in en uit) bewegen kan helpen. Kwestie van even proberen....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Anders naar de applestore Amsterdam gaan (wel afspraak maken via de website bbij de genieus bar www.apple.nl) Gratis kijken ze je apparaat na en kijken wat er eventueel vervangen moet worden en wat het kost.