Nieuw pc spel gezocht. Sniper soort.

Vroeger veel gespeeld, Hitman, agent 47.
Hierin vond ik het scherpschutters deel erg leuk. Is er een recent spel, 2008 tot nu, wat hiermee te maken heeft? Voor de PC.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Sniper Elite:

Je ligt verscholen achter het puin. Alleen het voorste puntje van je geweer steekt iets uit je verstopplek. Je wacht tot het doel in je vizier loopt, er voldoende herrie in de omgeving is en houdt ondertussen rekening met de zwaartekracht en de wind. Als alles perfect samengekomen is, haal je de trekker over. Alweer een vijand geëlimineerd. Dat is Sniper Elite, een game voor echte snipers!

PS: is alleen van 2005/2006

http://www.gamersnet.nl/reviews/sniper_elite/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou eens kunnen kijken naar Assassins Creed of de serie Splinter Cell (geheim agent). Die brengen weer een andere nuance aan en vooral Splinter Cell vond ik een leuke verhaallijn hebben.

Toegevoegd na 4 minuten:
De eerste games in de series zijn al een tijdje op de markt, maar de laatste versie van Assassins Creed III moet dacht ik nog uitkomen dit jaar.

Toegevoegd na 10 minuten:
Misschien is dit ook iets voor je: Sniper uit 2007.
http://www.youtube.com/watch?v=rARO6XJYi1o
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je puur wilt sniperen en dan ook op snelheid, kun je Modern Warfare 2 proberen. Erg populair spel en multiplayer kun je vaak leuk sniperen.

Let wel op dat het een erg snel spel is! Je kunt niet op je gemakje liggen wachten tot er na 5 minuten iemand langs komt. Maar ik speel het snel en goede snipers zijn bijzonder irritant. :)