Mijn computer loopt sinds enkele dagen heel erg traag. Wat kan er aan de hand zijn en hoe herstel ik hem?

Ik kan me niet herinneren dat ik veranderingten heb aangebracht, maar ineens is hij super traag gaan werken. Wat kan ik allemaal doen om 'm weer sneller te laten werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

defragmenteren wil wel eens helpen.
Weet je ook zeker dat je niets op de achtergrond aan het downloaden bent ofzo (updates) dan kan hij ook traag van worden.

kijk anders eens in je taskmanager. Kijk naar zijn prestaties en wat het geheugen gebruik is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

virus scannen,veel programma's die je niet gebruikt eraf gooien. En als dat niet werkt je pc rebooten,kijk hier wel mee uit je gooit dan ALLES van je pc af. Als je reboot doe je de programma's die je wil houden op een usb,kun je ze er later weer op doen