Wat betekent deze foutcode op mijn computer?

Ik krijg regelmatig in verschilde programma's een foutcode. Ik zou er graag iets tegen doen maar wat betekent het eigenlijk? De computer start hierna op en zegt dat windows is herstelt. Bij oorzaak van probleem staat dit...

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: d1
BCP1: 00000030
BCP2: 00000002
BCP3: 00000000
BCP4: 918438A5
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\111813-21840-01.dmp
C:\Users\Jelle\AppData\Local\Temp\WER-63383-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Ik heb er ook een foto van...

Toegevoegd na 45 minuten:
Ps het is getest op cpu en alles wat er mee te maken heeft. Zie afbeelding...

Toegevoegd na 47 minuten:
Is ook getest op kracht en alles wat ermee te maken heeft....

Weet jij het antwoord?

/2500

De fout Driver irql is les or equal heeft heel vaak te maken met je videocard drivers dus kijk even of er een update voor je drivers is ? dat is echt eerste stap. verwijder eventueel eerst je videokaart uit apparatenbeheer en herstart de driver wordt dan opnieuw gevonden handig tip http://www.iobit.com/driver-booster.php gratis te installeren en te gebruiken maar laat je niet verleiden het te kopen want het is gewoon onzinnig dit kopen als eenmaal alles geupdate is verander er maar bar weinig meer als je pc enkele jaren oud is en zelf al is hij nieuw dan nog. maar de proef versie is wel werkzaam voor die ene keer dat je het nodig hebt erg handig daarna mag je het er af gooien om de vervelende reclame te vermijden ik de meeste gevallen zal dat het wel oplossen . Ander oorzaken kunnen je geheugen zijn (van je video kaart) dan kan je hem beter vervangen of er een geheugenbankje defect ? ook daar moet je kijken welk bankje vervangen moet worden of in het ergste geval je harde schijf loopt op zijn laatste benen ?? maar de videokaart driver is mijn eerste stap het kan ook zeker helpen de videokaart fysiek te verwijderen de pc daarna te herstarten om bios te clearen let dan niet op de foutmelding de pc weer uit de kaart er weer in en het werkt weer. blijf je het probleem houden test dan met een andere videokaart ? Toegevoegd na 7 minuten: er viel me nog iets op de fout op het schem vermedl ook athr.sys error dat is d wireless card in verleden denk veel fabrikanten daar een eigen stukje software bij maar in deze tijd kun je de extra software beter niet mer installeren verwijder de ATHEROS SOFTWARE( ins het schem software dus niet de driver)in apparatenbeheer start opnieuw op en laat windows deze driver aansturen (komt het je bekent voor dat je wel eens de melding kreeg dat windows een conflict had met de atheros software ?) dus negeer eerst even mijn eerste "hint" over de video kaart en kijk even naar de wireless adaptor.

Bronnen:
http://www.iobit.com/driver-booster.php

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100