Wat heb je nodig om bestanden terug te halen?

wat je nodig hebt om bestanden terug te halen van gsm
bv simkaart of de gsm zelf of alleen een telefoonnummer

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ligt er aan om welke bestanden het gaat.
Muziek, foto's en video en/of documenten staan altijd op je toestel opgeslagen ( al of niet op een sd-kaartje ).
Contacten kunnen zowel op je toestel opgeslagen zijn als wel op je simkaart.
De smartphones hebben de eigenschap om contacten standaard op je telefoon op te slagen, maar je kan als eigenaar of gebruiker er ook voor kiezen om deze op je sim op te slaan.

Heb je niets op je sim staan dan heb je voldoende aan alleen de telefoon.
Heb je nog contacten op je sim, dan heb je het toestel met de sim nodig, tenzij je de contacten nog even exporteert naar je toestel.
Aan alleen een nummer heb je natuurlijk niets, anders zou iedere Jan Jurk jou of mijn toestel kunnen uitlezen.