Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zou graag binnenkort een macbook kopen maar is deze download van office 2007 wel betrouwbaar?

Dit is de site waarop ik de download zou doen maar ik weet niet of het betrouwbaar is? http://en.softonic.com/s/free-download-microsoft-office-2007-full-version:mac

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
650

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, die site is wel betrouwbaar, maar je hebt er niets aan. Het zijn trials, previews en updates. Je moet voor dit product gewoon betalen.
(Lees meer...)
escape
10 jaar geleden
ik zelf ben niet dol op softonic, te veel crapware bij je download
bovendien free download betekent niet gratis software
je krijg gewoon een 30 dagen probeerversie voor geschoteld

Door de bewust onoverzichtelijkheid van deze site en de misleidende termen free
gratis etc
ben ik geneigd te zeggen dat je krijgt wat je zoekt, troep dus

je krijgt wel office maar ook allerlei browser hijack troep etc

dan kun je hem beter van de officiele site halen
(al is dat dan ook een probeer versie )
(Lees meer...)
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok bedankt, kan je Office 2007 (vooral voor word, paint en pwp) niet gratis downloaden? Kan je het nog kopen dan?
SimonV
10 jaar geleden
Op marktplaats worden soms versies van Office 2007 Mac aangeboden. Check daar wel of het legale versies zijn (verzegeld met ongebruikte licentiecodes).
Site is op zich wel betrouwbaar, maar…
Pas op bij het installeren! Installeer programma’s van Softonic niet automatisch, maar let nauwkeurig op de vragen die ze stellen en vink alle programma’s die ze mee willen installeren af.
Dan nog heb ik soms last van een of ander programmaatje dat opeens ongevraagd opduikt en dat ik dan alsnog moet verwijderen. Het gaat bijna de malware kant op.

Dit geldt overigens voor veel sites waar je gratis of shareware-software kunt downloaden.
(Lees meer...)
SimonV
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding