Ik zou graag binnenkort een macbook kopen maar is deze download van office 2007 wel betrouwbaar?

Dit is de site waarop ik de download zou doen maar ik weet niet of het betrouwbaar is? http://en.softonic.com/s/free-download-microsoft-office-2007-full-version:mac

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, die site is wel betrouwbaar, maar je hebt er niets aan. Het zijn trials, previews en updates. Je moet voor dit product gewoon betalen.

ik zelf ben niet dol op softonic, te veel crapware bij je download bovendien free download betekent niet gratis software je krijg gewoon een 30 dagen probeerversie voor geschoteld Door de bewust onoverzichtelijkheid van deze site en de misleidende termen free gratis etc ben ik geneigd te zeggen dat je krijgt wat je zoekt, troep dus je krijgt wel office maar ook allerlei browser hijack troep etc dan kun je hem beter van de officiele site halen (al is dat dan ook een probeer versie )

Site is op zich wel betrouwbaar, maar… Pas op bij het installeren! Installeer programma’s van Softonic niet automatisch, maar let nauwkeurig op de vragen die ze stellen en vink alle programma’s die ze mee willen installeren af. Dan nog heb ik soms last van een of ander programmaatje dat opeens ongevraagd opduikt en dat ik dan alsnog moet verwijderen. Het gaat bijna de malware kant op. Dit geldt overigens voor veel sites waar je gratis of shareware-software kunt downloaden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100