Warom maakt mijn pc geen contact met internet?

Na wat klungelig onderzoek vond ik dit. (foto)
Wat moet daar in staan?
Het gaat om snoerloos internet en de router staat beneden. Pc boven. Daar zit een Netgear adaptor aan. Er branden 2 van de 3 lampjes.
Hij geeft ook aan netwerk kabel niet aangesloten.
Maar die zit wel aan de pc.
Wat is er loos?

Toegevoegd na 3 minuten:
Waar vind ik die gegevens die daarin moeten staan?

Weet jij het antwoord?

/2500

oke, dus als ik het goed begrijp dan deed het internet op de computer het eerst wel en nu ineens niet meer terwijl je niks veranderd heb? en de andere laptops die doen het wel gewoon? of had je eerst een Internetkabel en wil je nu draadloos internet op die computer? Want bij sommige computers zit er geen draadloze ontvanger, deze zou je dus moeten kopen als dit het geval is. Ze kosten iets van 15 euro en gaan in een USB poort. Er zijn natuurlijk ook duurdere maar die van 15 euro zijn goed. Al had je al draadloos internet op die computer en het werkt nu niet meer maar wel op je andere laptops dan zou het kunnen zijn dat de router gereset moet worden (stekkers eruit, 1 minuut wachten daarna er weer in) en als dat niet werkt dan moet je verbinding proberen te maken en daar op hulp klikken en dan worden nog meer opties gegeven. Het is niet slim om allemaal instellingen te veranderen waarvan jij niks weet, heb je dit al gedaan dan raad ik het aan om de computer terug de tijd in te zetten tot voordat de veranderingen plaatsvonden. Veel succes!

het kan goed zijn dat er een elektronisch apparaat stoort probeer allereerst een andere lokatie in huis uit. wat ook zou kunnen is dat de verschillende wifi signalen intevereren. Je zou dan een andere kanaal kunnen selecteren zoek dan op google met het merk/type van je router te samen met wifi kanaalselectie dan moet het toch lukken zou ik denken oja die proxy server instellingen hebben er niets mee te maken want die gebruik je niet

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100