Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke software zijn er om bij te houden welke boeken je hebt?

Offline en voor Windows (7/8). Het liefst een waarbij je de ISBN in kan scannen (we hebben namelijk erg veel boeken). En waar je zelf in kan stellen welke informatie je in kunt voeren per boek of een waar gewoon sowieso veel criteria in staan (jeugdboek/volwassen, onderwerp, cijfer, jaartal, uitgeleend aan, etc). Het liefst freeware of niet te duur (onder €30).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan moet je BookCollector hebben! Het is een ideale programma voor dat soort verzameling. Jij hebt het ook voor films, musiic of games. Ik zelf gebruik ik het voor mijn films en serie verzameling. Het is wel iets duurder dan jij het wil hebben maar is het zekeeer waard hoor. Ik zou het zeggen check maar proef versie en dan zie je het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je zoekt dus een database porogramma, zoiets als microsoft acces ,of libre office (gratis) ik gebruik zelf als database voor mijn documenten paperport Geleverd met mijn printer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding