Downloaden zal geen probleem zijn
maar win7 op een pentium 4 ?
nee
legaal of 30 dagen of illegaal
Dat wordt bagger, je hardware kan het gewoon niet aan
Je kan beter iets van linux (ubuntu mint oid proberen.
je kan de win 7 test doen maar ook al geeft ie aan dat het zou kunnen dan nog
een pentium is gewoon weg te oud.
zelf vista zou ik niet proberen
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oh oke, bedankt hiervoor !
Win 7 werkt vrij soepel. Als je voldoende geheugen hebt en geen gekke dingen gaat doen, ja, dan gaat dat goed werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan gaat het wel lukken denk ik, download nooit gekke dingen op me pc, bedankt !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoelde gewoon dat je de beperkingen van je systeem moet kennen. Ga er niet meer van verwachten dan het systeem aankan ;)