an ik een backup maken en op mijn computer zetten en vervolgens mijn interne harde schijf formatteren voor een opruiming?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dit is mogelijk. Hiervoor moet je eerst een aparte partitie aanmaken op je harde schijf en daar je backup op plaatsen. Daarna kun je op de hoofdpartitie (waar eerst al je bestanden, programma's en Windows op staan) Windows opnieuw installeren. Merk wel op dat je daarvoor veel schijfruimte nodig kunt hebben.

Merk wel op dat het terugzetten van een volledige systeembackup na het formatteren geen winst biedt, omdat je alle oude "rommel" weer precies zo terug zet als het eerst was.