msn doet raar help please! hoe kan ik babylon verwijderen?

ik heb pas per ongeluk babylon gedownload, en nu staat er een balkje bij mijn msn, met emoticons, winks en plaatjes enz. en bij die plaatjes, winks video`s en dergelijke staan allemaal halfnaakte mensen op, dit vind ik erg vervelend, en als ik op een emoticon klik bijvoorbeeld, dan kunnen de mensen waarmee ik chat dit niet zien. hoe kan ik babylon verwijderen? ik heb al bij de configuratiescherm/software geprobeerd en heb ik alles verwijderd wat met babylon te maken heeft, maar dit balkje staat er nog steeds, help me please!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien moet je je pc eerst opnieuw opstarten voordat alles is verwijderd.

Antwoorden (2)

Door MSN opnieuw te installeren moet het helemaal weer in orde zijn..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een bekend probleem. Ik heb een forum gevonden waar ze genoeg tips geven. Misschien heb je er wat aan. Succes.