Met welke programma kan ik video's belichten?

Ik heb zelf gekeken op Google maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb een paar filmpjes die te donker zijn gefilmd. Ik ben op zoek naar een programma die het video kan belichten en het kan opslaan zonder dat de kwaliteit achteruit gaat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het mag ook een betaald programma zijn. Max bedrag wat ik voorover heb is € 50

8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hiervoor kun je het gratis editing programma Hitfilm express 3 gebruiken