Hoe kun je liedjes op je mp3 zetten?

Via een programma.Maar niet met een Ipod.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

www.downloads.nl jou nummer op je pc downloaden en dan overzetten in je map van je mp3 dat kan meestal aangevinkt worden tijdens/voor het downloaden van de mp3's het is een geweldige site

Toegevoegd op 07-06-2009 02:03:35
oja vergeet dan niet je mp3 aantesluiten (usbkabel) op de pc anders heeft het nog geen in ook kun je als je een sd kaartje hebt die in je pc duwen en daar de nummers erop zetten als het via de mp3 niet lukt dat gaat makkelijker dan dan eerst het gepuzzel hoe dat dan weer moet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hangt denk ik wel van het merk af. Nu zullen de meeste mp3's spelers zich gedragen als een mobiele harde schijf. Dus meestal kun je gewoon je mp3'tjes uploaden via "mijn computer" of "windows verkenner".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rustig maar, komt allemaal goed.
AWM
14 jaar geleden
LOL!
Heb je nou een Ipod of niet?
Zo ja, dan doet iedereen dat met dat vreselijke Itunes.
Als je daar geen zin in hebt, dan kan het ook met
onderstaande software:
AWM
14 jaar geleden
Via Windows Media Player:
MP3s naar library slepen, eventueel naar een specifieke playlist.
Speler aansluiten, sincen, klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via een USB Kabel via de USB kabel downloaden naar je MP3
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met P2P (peer to peer) en dan via een usb kabel kopieren van je pc naar je mp3