Hoe kan je MS Office 2007 naar een andere computer overzetten?

Ik heb net een nieuwe Laptop gekocht, daar wil ik mijn MS Office 2007 op installeren. Hoe kan ik dit overzetten, moet ik eerst MS Office "afmelden" op mij oude laptop en dan opnieuw installeren op mijn nieuwe?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gewoon office schijfje in de laptop. Dan installeren. Je product-key invoeren en de rest gebeurd vanzelf... Wanneer je geen office schijfje hebt, wat helaas bij te veel leveranciers gebeurd. Dan kun je alleen maar een nieuw office schijfje kopen. En dan instaleren... De licentie is overigens voor 3 pc's/laptop's...

Officieel zou je dat moeten doen. Bij mij weten heb je een licentie voor een PC en een laptop in geval van thuisgebruik. Ik denk niet dat je ECHT een probleem hebt als je 2 laptops geinstalleerd hebt op dezelfde licentie, maar formeel zou je de een moeten uninstallen, voor je hem op de ander aanbrengt.

Je mag volstaan met het de-installeren van het programma op je oude computer en het installeren van het programma op je nieuwe laptop

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100