De cd-speler van mijn laptop doet het niet, hoe kan ik dit oplossen?

Apparaatbeheer geeft de foutmelding "Kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)" aan. Ik heb al geprobeerd om het te verwijderen en mijn laptop opnieuw op te starten, maar dat werkt niet. Hoe moet ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Gebruik Systeemherstel om stuurprogramma's en register configuraties terug te keren naar een staat voorafgaand aan de code 19 fout. Zorg ervoor dat u een herstelpunt kiezen uit een datum en tijd voordat u weet of vermoedt dat de Code 19 fout voor het eerst verscheen.
Zie ook voor andere mogelijkheden in bron.