Mij pc scherm zit vast wat nu?

Ik kon het niet uit andere vragen uitkomen, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Nadat ik nvidia performance heb gedownload en dan geinstalleerd. wou ik hem proberen te overclocken dus had ik het gedaan, nadat had ik mij computer opnieuw gestart deed hij het prima, En toen had ik voordat ik ging slapen nog iets gedaan bij nvidia performance maar ik ben nu vergeten wat ik heb gedaan.
Dus als ik zonder veilige modus mij pc opstart en inlogt, lukt hij voor 2/3 seconden dan zit hij ineens vast de scherm.
Muis doet het niet meer toetsenbord. beeld doet het ook niet ik denk dat het komt door nvidia. Dus heb ik geprobeerd om nvidia te verwijderen via veilige modus dus dat lukt ook niet want er komt dan te staan: Error 1719.
Windows installer service could not be accessed.Contact your support personnel to verify that it is properly registered and enabled.
Mij merkte ook als ik zonder veilige modus start en automatisch starten programmas rechts onder het scherm.
als nvidia wordt gestart dan de scherm vast loopt.
Wie kan mij helpen? ik heb echt dringend hulp nodig!
Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het probleem is dat wanneer die nvidia sofware wordt gestart de overclock wordt toegepast, en onmiddelijk je pc vastloopt. Ik neem dus aan dat je de settings in een keer heel hoog hebt gezet, en hij hier absoluut niet mee kan omgaan. Een andere optie is dat dat programma niet lekker functioneert.

Waarschijnlijk is de oplossing om in veilige modus je opstart programas te wijzigen. Dit is een lijst waarin alle software staat die opgestart wordt met windows. Vink hier de nvidia software uit, zodat deze de overclock niet toepast bij normaal starten. En probeer dan te verwijderen als je wilt.

In windows 7 moet je zijn bij: systeemconfiguratie>opstarten (tabblad)> vakje van het nvidia progje uitvinken.

Succes ermee.

Enne: spelen met overclocken is leuk, maar lees je even in op het onderwerp. En pas een overclock pas definitief toe als je er uren gametijd op hebt zitten. Meestal is er een vinkje waarmee je keist dat hij het na het opstarten ook toepast of niet.