Hoe maak ik dit figuur in Word?

Mijn moeder heeft dit figuur gemaakt, maar er moeten wat aanpassingen in komen, dus wil mijn moeder het figuur opnieuw maken. Hoe doe ik dit? Mijn moeder weet niet meer hoe, maar wel dat het in Word 2007 was.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit lijkt op een radardiagram: - Gegevens uit Excel selecteren In Word: - Invoegen, diagram - De laatste, radardiagram Als het goed is, kun je nu een nieuwe maken. ---- Als je het bestaande (originele) diagram nog hebt, kun je mbv de rechtermuisknop nog eea aanpassen. Toch is dit soms meer werk dan 'even' een nieuwe diagram te maken. Ik hoop dat je dit bedoelde - succes!

Nog nooit gedaan, maar als ik in Word (op Mac) kies "Charts", kan ik kiezen voor "Radar". Dan opent automatisch Excel waarin al een aantal gegevens staat (series 1 en series 2). Die kan ik aanpassen. Wanneer ik klaar ben en Excel sluit, staat de 'radar' in Word. Ik hoop dat je moeder hier iets aan heeft. Succes!

Waarschijnlijk heeft je moeder de grafiek in excel gemaakt en vervolgens gekopieerd in een word document. In office 2010 is het wel mogelijk om vandaaruit een grafiek te maken na invoer van gegevens in een tabel FRank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100