Windows Media Player Toolbar voor Windows 7?

Hoe krijg ik de toolbar van WMP weer onderin de taakbalk, zodat ik makkelijk op pauze kan klikken en volgende.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Even opgezocht zie link, daar staat het precies uitgelegd.
heb zelf geen mediaplayer meer om het uit te testen ;)

Klik met de rechtermuisknop op de taakbalk, wijs de optie Werkbalken aan en klik vervolgens op Windows Media Player.

Dit is maar 1-malig nodig. Naast Windows Media Player wordt een vinkje weergegeven om aan te geven dat de speler is ingeschakeld. Als je voortaan wilt overschakelen naar de minispelermodus, hoef je alleen op de knop Minimaliseren in de speler te klikken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je de wmp verkleind dan staat hij onderaan op je balk