USB stick zet mijn muziek steeds alfabetisch? Hoe kan ik dit vermijden of oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
23.2K
Ritsuka
10 jaar geleden
is ook de meest logische volgorde toch? hoe zou het dan anders moeten staan?

Antwoorden (2)

Windows Verkenner, of een andere file explorer, toont bestanden op alfabetische volgorde, of op volgorde van datum, grootte, etc. Door te klikken op de betreffende kolomkop in Verkenner verander je de volgorde.

Als je je bestanden in een eigen volgorde wilt hebben, kun je de bestandsnamen nummeren. Dus "01 - naam van het liedje", "02 - naam van een ander liedje", etc.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je met de rechtermuisknop op een kolomkop klikt, kun je nog meer kolommen kiezen om weer te geven. Bijvoorbeeld "Nummer". Daarna kun je sorteren op deze kolom.
Plaatje bij antwoord
bamibal
10 jaar geleden
Vermoedelijk wil je de betreffende muziek niet alfabetisch afgespeeld hebben? Kies dan gewoon de shuffle functie bij het afspelen. Wordt de muziek willekeurig afgespeeld.