Hoe reset ik een Samsung GT-P5110 naar fabrieksinstellingen?

de tablet start altijd even op, geeft vervolgens aan dat de updates worden ingeladen. vervolgens kun je hem een minuutje gebruiken, waarna hij freezed, crashed en vervolgens opnieuw boot. ik dacht zelf aan iets met een sd kaart flash, maar ik ben niet echt in de wereld van samsung thuis.

5 jaar geleden
in: Software
10.6K

Antwoorden (1)

Volg onderstaande stappen om een reset uit te voeren. 1. Ga vanuit het startscherm naar Apps → Instellingen → Back-up maken en terugzetten. 2. Tik op ‘Standaardgegevens herstellen’ om uw instellingen naar fabrieksinstellingen terug te zetten en al uw data te verwijderen.

Werkt dit ook niet, dan kunt u nog een hard-reset uitvoeren. Hiervoor houdt u een van de volgende toetsencombinaties ingedrukt tijdens het opstarten van het apparaat; - Aan/uit knop + de volume naar beneden knop - Aan/uit knop + de volume naar boven knop Vervolgens komt u in een menu terecht waar u met de volume toetsen kunt navigeren en met de aan/uit knop kunt bevestigen. Kies hier voor fabrieksinstellingen resetten, hard reset of factory data reset.
5 jaar geleden
macuser2000
5 jaar geleden
beiden geprobeerd maar stap 1 kan niet, want de tablet crasht zoals aangegeven, en stap twee heb ik geprobeerd, doet ie ook niet...