Wat is Rich Media Player voor een programma?

Is het een handig programma of is het malware?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Al is het een krachtige en handige tool, Rich Media Player is ook makkelijk te gebruiken en intuïtief. Het ontbreekt revolutionaire functies of eigenschappen om het echt opmerkelijk te maken, maar het doet ook niet teleur.
Voor:

Nette conversie tool is inbegrepen.
Gratis.
Makkelijk te gebruiken.

Tegen:

Bevat geen geluid equalizer.
Mist een aantal basisinstellingen zoals ondersteuning voor het laden van ondertitels.

Lijkt mij geen malware te bevatten.