hoe moet ik muziek overzetten via Windows verkenner op mijn Apple I-Pod?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Muziek Bestanden direct kopiëren/ plakken is met Apple apparaten niet mogelijk. Je zal hiervoor het programma ITunes moeten downloaden. Met dit programma kun je met je muziek/video/foto bestanden die op je computer staan een bibliotheek creëren en deze synchroniseren met je iPod.

Er bestaat echter ook software die het kopiëren van muziek bestanden naar je iPod makkelijker maken. Deze software kun je vinden door te googlen (gebruikt termen als: 'muziek naar iPod zonder iTunes' )