mijn lenovo laptop wil ik herinstaleren met windows 7 maar het lukt niet, wie helpt mij?

Wat ik ook probeer, ik kan niet de C-schijf formatteren en ook systeemherstel geeft geen oplossing. Technisch is het apparaat in orde maar softwarematig is er iets niet goed. Ik heb een goede versie van Windows 7 (legaal dus), maar wat ik ook probeer het wil mij niet lukken om deze te herinstalleren. Zelf van mij cd-drive kan ik niet lezen, het geheel is een keer door iemand geïnstalleerd op een hele rare manier. Mijn grootste vraag is eigenlijk hoe krijg ik dat apparaat geformatteerd? En weer een istall erop, tot nu toe heeft internet geen oplossing kunnen bieden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan liggen aan waar je hebt gekocht. Als het op een bekende winkel is bijv. Media Markt, dan is het betrouwbaar en kan je het aan ze geven en doen het voor je. Dan is er iets aan de hand met het software en hoef je niks te betalen als het een reparatie nodig is (vaak met garantie). Als het minder bekende winkel is kan het is gedaan hebben met de computer om geen herinstalleren kunnen gebruiken en/of om een nieuwe computer te kopen.

Vermits je windows legaal is zou je best in volgorde : -je verkoper aanspreken -Lenovo omdat je waarschijnlijk een OEM-versie van Windows 7 hebt -de Help van Microsoft Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100