Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik Skype voor Bedrijven?

Hallo allemaal!
Ik heb sinds kort dat bij het opstarten van mijn laptop Skype voor Bedrijven opent. Ik vind dit zeer hinderlijk, heb dit programma ook niet nodig, en ik krijg dit programma maar niet verwijderd. Wel heb ik de instellingen van het programma aangepast en zou het programma zogenaamd niet openen bij het opstarten van de laptop. Je raadt het al, dat doet 'ie dus gewoon wel. Dit terwijl ik elke keer de instellingen check.

Ik zou dus graag dit programma verwijderd willen hebben, maar in het configuratiescherm kan ik het programma niet vinden. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

Als jullie meer informatie nodig hebben, hoor ik het graag.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Software
5.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien lukt het verwijderen via Startknop – Instellingen- Apps - Apps en onderdelen - Skype for Business verwijderen.
Als je Office Skype for Business gebruikt zal verwijderen niet gaan. Want dan wordt de rest van de Office-suite ook verwijderd.

Je kunt nog kijken of het programma bij het opstarten hier staat:
Klik met rechtermuisknop op Taakbalk onderaan. Kies Taakbeheer.
Of type Windowstoets + R, daarna MSCONFIG.
Kijk bij tabblad ‘Opstarten’ en vink Skype for Business af.

Uitgebreider: met Autoruns kun je alle programma’s en processen zien die bij opstarten ingeschakeld worden.
Misschien zie je het programma daar bij staan.
https://technet.microsoft.com/nl-nl/nl/sysinternals/bb963902.aspx
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding