Hoe kan ik een formulier in PDF bestandsformaat op de PC ingevuld krijgen? Ben al poosje aan het klooien met PDF naar word converter maar niks lukt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Het pdf printen invullen en dan scannen is een oplossing
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sommige PDF's bevatten formulieren die je direct op de computer kan invullen. Je kan dan het formulier met Adobe Reader openen en je cursor op het invulveld zetten. Als dit niet gaat is het uitprinten van het formulier de enige oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nito PDF Reader downloaden, met dit programma kun je in de PDFs tekst toevoegen en ook kun je vele bestanden naar PDF converteren etc,
Zelf even lezen, is nederlandstalig.
http://www.nitroreader.com/nl/Default.aspx

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb het programma gebruikt en het werkt prima.