Hoe werk extern bureaublad?

Ik zie veel Engelsen het volgende doen: start -> configuratiescherm -> systeem eigenschappen -> instellingen voor externe verbindingen.
Hun hebben daar 4 of 3 opties die ze kunnen aanvinken. Ik heb er daar geen een zonder die opties ken ik niet verder. Wat moet ik nu doen?

Toegevoegd na 7 uur:
Had ik al eerder moeten zeggen ik heb Windows 8.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Conclusie: gebruik een alternatief zoals Teamviewer, VNC, Logmein o.d.

Antwoorden (2)

Bij instellingen voor externe verbindingen kan je nog op "Geavanceerd" klikken. Hier heb je meer opties.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar staan alleen opties over hulp op afstand :(
Waarschijnlijk werk je met een home premium versie van Windows. De client versie van Remote desktop wordt ondersteunt in Windows 7 Professional, Windows 7 Ultimate of Windows 7 Enterprise staat. De host functie wordt wel ondersteunt in de andere versies, maar dat betekent dat de computer overgenomen kán worden, niet dat je ook een computer over kan nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Had ik eerder moeten zeggen ik heb Windows 8.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hetzelfde geldt voor W8 pro en enterprise