Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe log ik uit bij Facetime op een Macbook?

Ik heb op internet gekeken en die zeiden dat je Facetime moet openen en bovenin op Facetime drukken en dan zou er een menu naar beneden komen. Dat gebeurt helemaal niet bij mij. Ook zag ik dat je Command + Spatie in moest drukken, maar dan start de zoekfunctie van de Mac zelf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
953

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je de FaceTime applicatie op je Mac hebt geopend klik je bovenin je scherm (de grijze taakbalk) op FaceTime (links van het Apple logo). Vervolgens klik je op voorkeuren (in het menu dat naar beneden komt). Dan schuift er een menu van rechts naar links en in dat menu staat bovenaan de knop "FaceTime". Als je die knop naar "uit" schuift ben je op dat Apple ID niet meer te bereiken voor FaceTime gesprekken. En ben je dus uitgelogd.

Je kan in hetzelfde menu ook een ander email adres invullen. Dan word dat email adres gebruikt voor FaceTime gesprekken.

Je kan ook het huidige email adres ook verwijderen door erop te klikken in hetzelfde menu. Dan kom je in een nieuw menu terecht waar je onder het email adres de knop "verwijder email adres" ziet staan.

Hopelijk is dit het antwoord dat je zoekt.
Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding