Mijn toshiba satellite L300-29U loopt vast na tijd inactief te zijn geweest wat kan dit zijn ?

Als ik hem aanzet is er geen probleem,maar als ik bv na een uur opnieuw erop wil werken terwijl hij is aan blijven staan dan zit hij vast,in outlook bv zie je bij klikken met de muis om een bericht te openen opeens een zandloper die niet meer verdwijnt hij zit helemaal vast,na stekker en accu te hebben verwijderd kan hij weer opnieuw worden opgestart,heb al diverse virusscanners los gelaten erop maar er zit geen virus op,wel krijg ik bij opstarten een rare mededeling over een APPCRASH zoals "Update service werkt niet meer" of "adobe flash update service werkt niet meer",na het wegklikken van deze mededeling kan er echter gewoon gewerkt worden,het is geen temperatuurprobleem heb ik gecontroleerd,met systeemherstel bereik ik niks want dan bestaat het nog,heeft iemand nog andere suggesties ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Misschien je PC door een register-cleaner laten scannen en je register repareren? Programma's als CCleaner, Advanced SystemCare, Glary Utilties, Tune-up Utilities en Eusing registry Free kun je je (windows?) register repareren.

Wil dit alles niet helpen, dan kun je nog proberen helemaal teurg te gaan naar de fabrieksinstellingen. Dit is vaaak mogelijk door herstelprogramma van de cumpoterfabrikant (Toshiba, Samsung etc.). Dit kost je alleen veel tijd, omdat je alles weer moet installeren. Wel even een backup maken van al je bestanden als je deze optie hanteert.