ik wil teamviewer downloaden maar krijg deze melding rollback framework could not be initialized installation aborted wat nu ?

rollback framework could not be initialized installation aborted staat er als ik hem installeer wat moet ik doen
alvast bedankt

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb windows 7

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb windows 7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K
capthavoc
11 jaar geleden
had je er al teamviewer op ?
als je bijv xp gebruikte dan moet je misschien windows update helemaal bijwerken ?

Het beste antwoord

zorg eerst dat je alle essentiële updates hebt., Ga daarna weer naar de windows update site en dan naar optionele updates, kies hier .netframework 4 en installer die. Probeer daarna teamviewer nog eens te installeren het zlal nu wel werken.
zer er volgende keer bij welk besturings systeem je hebt