Is het mogelijk om geluid af te laten spelen op de computers boxen en koptelefoon tegelijk?

bijvoorbeeld muziek op de boxen en de film die word gekeken door de koptelefoon.

Ik heb het over een windows pc/laptop

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

dan moet je overwegen om een externe geluidskaart te kopen. Deze plug je dan in op je usb. en zo wordt het geluid dan gesplitst. De programma's waarvan je op dat moment gebruik maakt moeten dat dan wel ondersteunen.
In de afbeelding zie je hoe zo'n ding er dan uitziet.

Het kan ook zijn dat je geluidskaart wat in je computer zit dit al ondersteund. Maar ik denk dat je dit al hebt geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is niet mogelijk je zou een splittertje kunnen proberen (zelf maken)
of je met een setje boxen kopen die die mogelijkheid wel heeft waar in pluggen zitten die onafhankelijk werken
maar dan luister je altijd maar naar 1 ding tegelijk
dus muziek en ene ander film luisteren over het zelfde kanaal kan niet
Maar als je muziek wilt luisteren kan je misschien beter een goedkoop pctje kopen. ?
van een oude intel pentium 4 kan je altijd nog een leuke jukebox maken.

Tip probeer eens een oude powermac g4
die is een stuk stiller en maakt minder herrie met de ventilator
en video draaien prima
maar tel er geen 100 euro voor neer dat is het niet waard
capthavoc