met welk programma kan ik ondertitels toevoegen aan een video?

Ik wil ondertitels direct in de video maken (niet in een apart bestand). Ik heb het met Windows Movie Maker geprobeerd maar deze vond ik niet zo gemakkelijk (de plaats van de bijschriften is niet bij iedere tekstregel gelijk) en zoek nu een programma dat hier wat beter in is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Freemake Video Converter. Hiermee kan je films zelf omzetten. Bij mij werkt het heel goed. http://www.freemake.com/nl/free_video_converter/