Hoe zet je foto's in PDF om naar JPEG formaat?

de foto's heb ik ontvangen via email en staan in AR, waar ik niets mee kan doen. Wil je opslaan in mijn afbeeldingen (W7)

10 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Afbeeldingen in een PDF bestand kun je er met Acrobat software uitlichten. Als je alleen Acrobat READER hebt, dan kan het alleen als volgt: klik op de afbeelding (selektie), plaats muis op selektie en kies via snelmenu (andere muisknop): copy
De afbeelding staat nu op het clipboard en kun je mee doen wat je wilt (bijv. inlezen in software naar keuze via paste/plakken). Het werk niet bij beveiligde PDF-bestanden. Hou er rekening mee dat afbeelding bij aanmaken PDF waarschijnlijk al gecomprimeerd is en als jij dat nogmaals doet door hem te saven als JPG, levert dat extra kwaliteitsverlies op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

er valt niet veel te doen dan behalve een screenshot maken van de pdf ?
zoom eventueel goed in en met het screenshot tooltje kan je dan focussen op de foto
de kwaliteit is natuurlijk niet geweldig maar dat is misschien niet belangrijk in dit geval.
zie snipping tool video het zit blijkbaar niet standaard onder windows 7

je kan natuurlijk print screenshot nemen maar dat neem een shot van het hele beeldscherm kan je wel bijsnijden enzo maar dit is handiger
capthavoc
10 jaar geleden
De pagina waar de foto op staat openen in Photoshop en er met de rectangle of crop tool uit halen lijkt me de eenvoudigste manier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in fotobewerkingsprogramma's heb je bij opslaan als de keuze als welk formaat je het wilt opslaan. kies hier wat je wil en sla het op. ik raad Photoshop aan. tip: voor je de afbeelding converteert maak eerst een kopie voor als er wat fout gaat: het heen en terug converteren werkt niet altijd helemaal perfect.