ik wil een avi bestand van 9 gb verkleinen, hoe doe ik dat?

ik wil dit bestand later branden op een dvd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (2)

Converteren naar bijvoorbeeld xVid m.b.v. volgend gratis progje:

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt ene paar goede programma's voor zoals WinAVI All-in-One Converter dit programma kan je alle soorten bestanden gaan converteren in gelijk welke code ook , omzetten naar AIV, MP4, MKV enz je kan de resolutie zelf gaan bepalen zoals je maakt er een 656x368 of 720x400 of ja maakt er een halve hd van 720x1280 of full hd 1920x1080, dus hoe kleiner hoe minder bestandsgrootte. Ook kan je Handbreak downloaden met dat kan je ook zelf je resolutie gaan bepalen en kan je deze omzetten naar mp4 en mkv in 656x368 of gelijk welke resolutie die je wil. Met winavi all in one converter is minder ervaring vereist , je kies dan best de gewone codering niet de HD zodat je bestandsgrootte niet hoog is . Zoek deze twee maar op via google, genoeg van te vinden. Groetjes