kan je hacintoch als 2e besturingssysteem installeren dus naast windhoos?

ik bedoel geen mackintoch maar hackintoch de gratis versie.

ik wil dus naast mijn windhoos OS hackintoch kunnen draaien, kandat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja, dat kan. aanrader is dan wel om beide besturingssystemen niet op dezelfde schijf te installeren. Kies er voor om de een op de c en de ander op de d schijf te installeren.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, dat kan heel goed. Zie link.
Overigens is er geen gratis versie, alleen maar een gestolen versie.
AWM
14 jaar geleden
VMWare zou een optie kunnen zijn? Alleen dan heb je wel een pc met flink wat geheugen nodig en een forse processor.