k heb een desktop met Windows 7 home en wil de favorieten die daar op staat overzetten naar mijn laptop met Windows 10. Hoe doe ik dat ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Indien Google Chrome: Chrome installeren en dan inloggen op je gmail-account...
SimonV
7 jaar geleden
Welke browser gebruik je op W7 en W10?
Internet Explorer, Firefox, Edge... Hier staan wat aanwijzingen:
http://www.howtogeek.com/136116/how-to-easily-back-up-and-migrate-your-browser-bookmarks/

Het beste antwoord

De favorieten Exporteren door op Bestand te klikken, daar te kiezen voor Importeren en exporteren, en dan aan te geven dat je de Favorieten wilt exporteren. Dat bestand heet dan Bookmarks, en dat kan je per e-mail verzenden of je zou het op een usb-stick kunnen zetten. En daarmee kan je ze dan op vergelijkbare wijze maar dan door te Importeren op het andere apparaat aan de browser toevoegen.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dus ik open google en dan heb ik Li mijn kader met favorieten staan.
En dan ?????