je sluit je mobiel aan op je laptop. kan je nu via de headset die op je laptop is aangesloten een telefoongesprek via je mobiel voeren ?

dus je sluit je telefoon aan op je laptop.
je sluit ook je headset aan op je laptop.
kan je dan door middel van je headset die je op je laptop heb aangesloten een telefoongesprek voeren die je begonnen ben of aan neemt op je mobiel. dus geen skype of iets dergelijks.. gewoon via het abbonement dat je op je mobiel heb. is dit mogelijk ?

Toegevoegd na 58 minuten:
het betreft een Nokia N97, en een laptop met windows 7. toshiba bluetooth stack via een integrated bluetooth adapter.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nee, niet zonder meer.
Technisch zou het met de juiste software wel mogelijk zijn, maar standaard is het niet mogelijk.

Maar waarom zo moeilijk doen door een laptop op te starten, op je schoot te zetten en vervolgens via deze omweg een gesprek te voeren als je via een eenvoudige bluethoot headset direct met je telefoon kan comminiceren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je mobiel is aangesloten aan je laptop dan gaat ie toch over naar bestandsoverdracht en ben je telefonisch niet meer te bereiken, dus ik denk het niet.