Office Word 2007 configureerd steeds opnieuw, hoe tegen te gaan?

Ik heb vandaag office Word 2007 Enterprise geïnstalleerd maar elke keer als ik Word 2007 wil openen begint tie weer met de configuratie.

Het is al gefixt, ik weet niet wat ik gedaan heb maar het is gelukt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk met rechten te maken. Als je een beetje vertrouwd bent met Windows en Regedit, staat hier de oplossing. Wel in het Engels...

Bronnen:
http://forums.techarena.in/office-setup/892355.htm

staat je uac aan? heb je nog oudere versies van office op je pc staan.?

De confugiratie gewoon in z'n geheel laten uitvoeren. De software zet gewoon even die laatste puntjes op de ï, zodat Word 2007 ook werkt wanneer je bijvoorbeeld een Word document vanuit een e-mail wilt openen... Vergelijk het maar dat als je een nieuwe accu in de auto krijgt dat je het dan ook waardeer dat de automonteur die 2 'plus' en 'min' kabels aan stuit op de daarvoor bedoelde polen... Dit is althans een uitleg die ik heb van een systeembeheerder en tevens oud-collega...

Stop met die niet-vanuit-de-gebruiker-ontwikkelde software van die bill gates te gebruiken. Pas dan ben je voor goed van dit soort bizarre zaken af. Je kan tegenwoordig alles goed doen in Open Source Office pakketten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100